Historia zmian : Przetarg na budowę kolektora przerzutowego dla południowo-wschodniej części miasta Tomaszów Lubelski
Data utworzenia: 2008-07-07 07:42:20
Użytkownik: Dariusz Nizio
Rodzaj zamówienia robota budowlana
1.Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
adres: ul. Lwowska 37a 22-600 Tomaszów Lubelski
Tel. 084 664 2461 Fax 084 664 3519
e-mail:admin@pgkimtomaszow.mbnet.pl
strona internetowa:www.pgkim.tomaszow.lubelski.mbnet.pl
2.Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655.) na budowę kolektora przerzutowego dla południowo-wschodniej części miasta Tomaszów Lubelski.
3.Adres strony internetowej na której dostępna jest SIWZ
www.pgkim.tomaszow.lubelski.mbnet.pl
4.Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie n/w obiektów:
a)kolektor sanitarny od oczyszczalni do ul. Ściegiennego 500 L = 981,00 m,
b)kolektor sanitarny od S5 S6 (ul. Ściegiennego) 450 L = 285,00 m,
c)kolektor sanitarny od S2-S2B (ul. Petera) 315 L = 49,00 m,
d)kolektor sanitarny od S6 (ul. Ściegiennego) S7A (ul. Tomaszowska) 250 L = 36,70 m,
e)kolektor sanitarny od S7 S7A (ul. Tomaszowska) 200 L = 31,50 m,
f)kolektor sanitarny od S1 (ul. Lwowska przy SVZ) S28 (S6) (ul. Ściegiennego) 400 L = 1240,00 m,
g)prace towarzyszące i roboty tymczasowe.
2.Dla budowy kanałów zastosowano rury:
a)dla średnic od 400 do 500 mm rury z żywic poliestrowych wzmacnianych włóknem szklanym (GRP) o połączeniach za pomocą muf GRP z zintegrowaną uszczelką,
b)dla średnic poniżej 400 mm rury z PCV o połączeniach kielichowych na uszczelki gumowe
kod CPV główny przedmiot: 45.23.24.60-4
dodatkowe przedmioty: 45.23.24.40-8
5.Możliwości składania ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6.Możliwość złożenia ofert wariantowych:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7.Termin wykonania:
15.11.2009 rok
8.Wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 60.000,00 PLN. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych).
9.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał następujące warunki:
1.Wykazał się w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem, co najmniej:
a)2 robót budowlanych obejmujących budowę sieci kanalizacji sanitarnej z rur z żywic poliestrowych, wzmacnianych włóknem szklanym (GRP) o średnicy minimum 400 mm i długości nie mniejszej jak 2.500 m każda,
b)1 roboty budowlanej obejmującej swym zakresem budowę sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej jak 4 mln. zł.
2.Dysponował, wg stanu na dzień składania ofert, co najmniej 2 osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia budowlane niezbędne do kierowania robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, w tym:
a)Kierownik budowy wymagany, co najmniej 10 letni staż pracy, w tym, co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami, na co najmniej 2 zrealizowanych sieciach kanalizacji sanitarnej z rur z żywic poliestrowych, wzmacnianych włóknem szklanym (GRP) o średnicy minimum 400 mm i długości minimum 2.500 m każda, posiadanie uprawnień bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
b)Kierownik robót sanitarnych wymagane doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami, na co najmniej 1 sieci kanalizacji sanitarnej oraz posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
3.Wykazał się osiągnięciem przychodu netto ze sprzedaży w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości nie mniejszej jak 12 mln. zł w każdym roku obrotowym.
4.Posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1 mln. zł,
5.Posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą jak 4 mln zł.
Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia.
W przypadku wartości wyrażonych w EURO, do przeliczeń należy przyjąć średni kurs EURO ogłoszony przez Narodowy Bank Polski w dniu zawarcia umowy.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na druku stanowiącym - załącznik nr 1 do oferty.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie,oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu powinno być składane w zakresie poszczególnych warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Pzp, przez tych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają dany warunek. Jeżeli jakikolwiek warunek, spośród wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Pzp spełnia tylko jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, to w zakresie tego warunku oświadczenie składa ten wykonawca, a jeżeli dany warunek wykonawcy ci spełniają łącznie, składają oświadczenie wspólne.
Oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 Pzp, powinien złożyć odrębnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.Zamawiający żąda następujących dokumentów w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy:
a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 do oferty,
b)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem załącznik nr 3 do oferty,
c)informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - załącznik nr 4 do oferty,
d)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - załącznik nr 5 do oferty,
e)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 6 do oferty.
3.W celu potwierdzenia wymaganego przez Zamawiającego warunku, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a)Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzającego zrealizowanie co najmniej 2 robót budowlanych obejmujących budowę sieci kanalizacji sanitarnej z rur z żywic poliestrowych, wzmacnianych włóknem szklanym (GRP) o średnicy minimum 400 mm i długości nie mniejszej jak 2.500 m każda oraz 1 roboty budowlanej obejmującej swym zakresem budowę sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej jak 4 mln zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie załącznik nr 7 do oferty,
b)Wykazu osób, potwierdzającego dysponowanie na dzień składania oferty kadrą techniczną w ilości co najmniej 2 osoby, posiadające doświadczenie i uprawnienia budowlane, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, doświadczenia zawodowego, z załączeniem posiadanych uprawnień do kierowania robotami, aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 8 do oferty.
4.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a)rachunku zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności , potwierdzających osiągnięcie przychodu netto w wysokości nie mniejszej jak 12 mln. zł w każdym roku obrotowym załącznik nr 9 do oferty,
b)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 1 mln. zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 10 do oferty,
c)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą jak 4 mln zł. załącznik nr 11 do oferty.
5.Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia mogą potwierdzić wspólnie spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 1 w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp oraz warunków wymaganych przez Zamawiającego.
6.Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty w oryginale pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo nie może być ogólne, a musi szczegółowo określać zakres umocowania.
7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w § 1 ust 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 1. w/w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
8.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem, na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
10.Kryteria oceny ofert:
Cena - 100%
11.Miejsce, termin składania i termin otwarcia ofert:
Oferta powinna być złożona w formie pisemnej w Sekretariacie Zamawiającego lub wysłana pocztą na adres Zamawiającego podany w pkt 1
Termin składania ofert 25.07.2008 r. do godz. 1000
Otwarcie ofert nastąpi w dniu - 25.07.2008 r. o godz. 1015 w siedzibie Zamawiającego.
12.Nazwiska osób upoważnionych do kontaktów z Wykonawcami:
Andrzej Szwugier
13.Termin związania z ofertą:
Wykonawca składający ofertę jest nią związany przez okres 30 dni i zaczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
14.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, oraz wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Ogłoszenie przesłane w dniu 04.07.2008 roku, zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.07.2008 roku nr ogłoszenia 150403-2008
1.Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
adres: ul. Lwowska 37a 22-600 Tomaszów Lubelski
Tel. 084 664 2461 Fax 084 664 3519
e-mail:admin@pgkimtomaszow.mbnet.pl
strona internetowa:www.pgkim.tomaszow.lubelski.mbnet.pl
2.Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655.) na budowę kolektora przerzutowego dla południowo-wschodniej części miasta Tomaszów Lubelski.
3.Adres strony internetowej na której dostępna jest SIWZ
www.pgkim.tomaszow.lubelski.mbnet.pl
4.Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie n/w obiektów:
a)kolektor sanitarny od oczyszczalni do ul. Ściegiennego 500 L = 981,00 m,
b)kolektor sanitarny od S5 S6 (ul. Ściegiennego) 450 L = 285,00 m,
c)kolektor sanitarny od S2-S2B (ul. Petera) 315 L = 49,00 m,
d)kolektor sanitarny od S6 (ul. Ściegiennego) S7A (ul. Tomaszowska) 250 L = 36,70 m,
e)kolektor sanitarny od S7 S7A (ul. Tomaszowska) 200 L = 31,50 m,
f)kolektor sanitarny od S1 (ul. Lwowska przy SVZ) S28 (S6) (ul. Ściegiennego) 400 L = 1240,00 m,
g)prace towarzyszące i roboty tymczasowe.
2.Dla budowy kanałów zastosowano rury:
a)dla średnic od 400 do 500 mm rury z żywic poliestrowych wzmacnianych włóknem szklanym (GRP) o połączeniach za pomocą muf GRP z zintegrowaną uszczelką,
b)dla średnic poniżej 400 mm rury z PCV o połączeniach kielichowych na uszczelki gumowe
kod CPV główny przedmiot: 45.23.24.60-4
dodatkowe przedmioty: 45.23.24.40-8
5.Możliwości składania ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6.Możliwość złożenia ofert wariantowych:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7.Termin wykonania:
15.11.2009 rok
8.Wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 60.000,00 PLN. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych).
9.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał następujące warunki:
1.Wykazał się w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem, co najmniej:
a)2 robót budowlanych obejmujących budowę sieci kanalizacji sanitarnej z rur z żywic poliestrowych, wzmacnianych włóknem szklanym (GRP) o średnicy minimum 400 mm i długości nie mniejszej jak 2.500 m każda,
b)1 roboty budowlanej obejmującej swym zakresem budowę sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej jak 4 mln. zł.
2.Dysponował, wg stanu na dzień składania ofert, co najmniej 2 osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia budowlane niezbędne do kierowania robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, w tym:
a)Kierownik budowy wymagany, co najmniej 10 letni staż pracy, w tym, co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami, na co najmniej 2 zrealizowanych sieciach kanalizacji sanitarnej z rur z żywic poliestrowych, wzmacnianych włóknem szklanym (GRP) o średnicy minimum 400 mm i długości minimum 2.500 m każda, posiadanie uprawnień bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
b)Kierownik robót sanitarnych wymagane doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami, na co najmniej 1 sieci kanalizacji sanitarnej oraz posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
3.Wykazał się osiągnięciem przychodu netto ze sprzedaży w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości nie mniejszej jak 12 mln. zł w każdym roku obrotowym.
4.Posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1 mln. zł,
5.Posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą jak 4 mln zł.
Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia.
W przypadku wartości wyrażonych w EURO, do przeliczeń należy przyjąć średni kurs EURO ogłoszony przez Narodowy Bank Polski w dniu zawarcia umowy.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na druku stanowiącym - załącznik nr 1 do oferty.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie,oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu powinno być składane w zakresie poszczególnych warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Pzp, przez tych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają dany warunek. Jeżeli jakikolwiek warunek, spośród wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Pzp spełnia tylko jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, to w zakresie tego warunku oświadczenie składa ten wykonawca, a jeżeli dany warunek wykonawcy ci spełniają łącznie, składają oświadczenie wspólne.
Oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 Pzp, powinien złożyć odrębnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.Zamawiający żąda następujących dokumentów w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy:
a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 do oferty,
b)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem załącznik nr 3 do oferty,
c)informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - załącznik nr 4 do oferty,
d)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - załącznik nr 5 do oferty,
e)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 6 do oferty.
3.W celu potwierdzenia wymaganego przez Zamawiającego warunku, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a)Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzającego zrealizowanie co najmniej 2 robót budowlanych obejmujących budowę sieci kanalizacji sanitarnej z rur z żywic poliestrowych, wzmacnianych włóknem szklanym (GRP) o średnicy minimum 400 mm i długości nie mniejszej jak 2.500 m każda oraz 1 roboty budowlanej obejmującej swym zakresem budowę sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej jak 4 mln zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie załącznik nr 7 do oferty,
b)Wykazu osób, potwierdzającego dysponowanie na dzień składania oferty kadrą techniczną w ilości co najmniej 2 osoby, posiadające doświadczenie i uprawnienia budowlane, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, doświadczenia zawodowego, z załączeniem posiadanych uprawnień do kierowania robotami, aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 8 do oferty.
4.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a)rachunku zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności , potwierdzających osiągnięcie przychodu netto w wysokości nie mniejszej jak 12 mln. zł w każdym roku obrotowym załącznik nr 9 do oferty,
b)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 1 mln. zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 10 do oferty,
c)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą jak 4 mln zł. załącznik nr 11 do oferty.
5.Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia mogą potwierdzić wspólnie spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 1 w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp oraz warunków wymaganych przez Zamawiającego.
6.Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty w oryginale pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo nie może być ogólne, a musi szczegółowo określać zakres umocowania.
7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w § 1 ust 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 1. w/w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
8.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem, na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
10.Kryteria oceny ofert:
Cena - 100%
11.Miejsce, termin składania i termin otwarcia ofert:
Oferta powinna być złożona w formie pisemnej w Sekretariacie Zamawiającego lub wysłana pocztą na adres Zamawiającego podany w pkt 1
Termin składania ofert 25.07.2008 r. do godz. 1000
Otwarcie ofert nastąpi w dniu - 25.07.2008 r. o godz. 1015 w siedzibie Zamawiającego.
12.Nazwiska osób upoważnionych do kontaktów z Wykonawcami:
Andrzej Szwugier
13.Termin związania z ofertą:
Wykonawca składający ofertę jest nią związany przez okres 30 dni i zaczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
14.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, oraz wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.Ogłoszenie przesłane w dniu 04.07.2008 roku, zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.07.2008 roku nr ogłoszenia 150403-2008
Powrót